What is that makes urban myths so persistent but many everyday truths so eminently forgettable? Why do we remember complicated stories but not complicated facts? In the course of over ten years of study, Chip and Dan Heath have established what it is that determines whether particular ideas or stories stick in our minds or not, and MADE TO STICK is the fascinating outcome of their painstaking research. Packed full of case histories and thought-provoking anecdotes, it shows, among other things,…
What is that makes urban myths so persistent but many everyday truths so eminently forgettable? Why do we remember complicated stories but not complicated facts? In the course of over ten years of study, Chip and Dan Heath have established what it is that determines whether particular ideas or stories stick in our minds or not, and MADE TO STICK is the fascinating outcome of their painstaking research. Packed full of case histories and thought-provoking anecdotes, it shows, among other things, how one Australian scientist convinced the world he'd discovered the cause of stomach ulcers by drinking a glass filled with bacteria, and how high-concept pitches such as 'Jaws on a spaceship' (Alien) and 'Die Hard on a bus' (Speed) convince movie executives to invest vast sums of money in a project on the basis of almost no information.
EXTRA 20 % nuolaida
16,63 €
20,79 €
Išsiųsime per 10–14 d.d.
Kupono kodas: ENG20
Akcija baigiasi už 1d.22:17:59
Nuolaidos kodas galioja perkant nuo 10 €. Nuolaidos nesumuojamos.
Prisijunkite ir už šią prekę gausite 1,04 Knygų Eurų!?
What is that makes urban myths so persistent but many everyday truths so eminently forgettable? Why do we remember complicated stories but not complicated facts? In the course of over ten years of study, Chip and Dan Heath have established what it is that determines whether particular ideas or stories stick in our minds or not, and MADE TO STICK is the fascinating outcome of their painstaking research. Packed full of case histories and thought-provoking anecdotes, it shows, among other things, how one Australian scientist convinced the world he'd discovered the cause of stomach ulcers by drinking a glass filled with bacteria, and how high-concept pitches such as 'Jaws on a spaceship' (Alien) and 'Die Hard on a bus' (Speed) convince movie executives to invest vast sums of money in a project on the basis of almost no information.
Atsiliepimai
Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
Kainos garantija
Ženkliuku „Kainos garantija” pažymėtoms prekėms Knygos.lt garantuoja geriausią kainą. Jei identiška prekė kitoje internetinėje parduotuvėje kainuoja mažiau - kompensuojame kainų skirtumą. Kainos lyginamos su knygos.lt nurodytų parduotuvių sąrašu prekių kainomis. Knygos.lt įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą pirkėjui, kuris kreipėsi „Kainos garantijos” taisyklėse nurodytomis sąlygomis. Sužinoti daugiau
Elektroninė knyga
22,39 €
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Atsiliepimai